Colombo en ja hoor.. - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Dafne Swinkels - WaarBenJij.nu Colombo en ja hoor.. - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Dafne Swinkels - WaarBenJij.nu

Colombo en ja hoor..

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Dafne

25 Juli 2016 | Sri Lanka, Negombo

In de ochtend zijn we vertrokken naar de hoofdstad Colombo. Vooraf controleerde Allen of we allemaal bedekte schouders en broek over de knie aanhadden. Namelijk het eerste wat we bezochten was een boedha tempel, op blote voeten liepen we langs vele verschillende boedha's. De mooiste was gemaakt van jade en bedekt met versieringen van puur goud en de meest opvallende boedha was wel 4 tot 5 meter groot! Het was heel indrukwekkend, want je zag Sri lankaanse mensen bidden en hun heilige boom vereren. Later reden we langs een markt, waar we toch nog wel voor wilde uitstappen. Kraampje na kraampje vol met fruit, groente, specerijen en gedroogde vis (in alle geuren en kleuren). Tegen de avond reden we weer terug naar ons hotel in Negombo. Wij lagen al in het zwembad en papa wilde net een bommetje maken. En ja hoor... komt hij weer een bekende tegen. Hij heeft letterlijk kenissen van thuis tot het verre Sri Lanka! En nu gaan we vroeg slapen want morgen vertrekken we weer om half 7 naar de volgende plek.

• 25 Juli 2016 - 19:20

Mark:

Hoi Swinkeltjes
    Erg leuk om de reisverslagen zo mee te lezen.
    Zo ver van huis en toch zo dichtbij.
    Het is een kleine wereld blijkt maar weer.

Doe Allen de groeten van me.
    Leuk dat je hem nu ook als gids hebt, erg grappig.

Groetjes, Mark

• 26 Juli 2016 - 11:11

Rida:

He Swinkeltjes,

Leuk zo`n verslagje Dafne!
    Wel vroeg uit de veren tijdens je vakantie.
    Maar dat past ook bij een bijzondere vakantie!
    Geniet van alles wat jullie zien..

Groetjes van de Kammetjes