Klaar om te gaan - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Dafne Swinkels - WaarBenJij.nu Klaar om te gaan - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Dafne Swinkels - WaarBenJij.nu

Klaar om te gaan

Door: Suze en Carmen

Blijf op de hoogte en volg Dafne

23 Juli 2016 | Nederland, Boxtel

Zonnebrand...check, tandenborstel..check! Zo, wij zijn klaar om te gaan. We gaan eerst nog even langs oma om nog lekker een hapje te eten en oma nog een dikke kus te geven. Dan richting Düsseldorf airport. Koffers inchecken, langs de douane en misschien nog een beetje shoppen (als papa dat goed vindt ;) ) 13 uurtjes in het vliegtuig met een tussenstop in het bloedhete Dubai. In de ochtend komen we dan eindelijk aan in Sri Lanka, en dan gaat het avontuur beginnen.. LET'S GO!

• 23 Juli 2016 - 11:52

Fé:

Veel plezier

• 23 Juli 2016 - 11:57

Miranda:

Leuk jullie zo te kunnen volgen ....Tuurlijk mag je shoppen van jullie pap ;)
    Heel veel plezier en groetjes aan oma!

• 23 Juli 2016 - 12:36

Puck:

Heel veel plezier!

• 23 Juli 2016 - 13:48

Britt:

Heeeeeel veeel plezier!!❤️

• 23 Juli 2016 - 16:33

Ans:

Leuk om jullie te volgen! Wacht in spanning op het eerstvolgende berichtje.

• 24 Juli 2016 - 09:06

Theo:

Ik hoop snel weer iets van je te kunnen lezen. Veel plezier allemaal en ik hoop dat je een fijne reis hebt gehad. Lijkt me heel bijzonder om in het grootste vliegtuig ter wereld te hebben gezeten.